Ica - Mitt liv i ord

Idag är det Onsdag

Publicerad 2008-12-31 11:35:58 i Mitt liv 2008,

Jepps. Idag är det onsdag och sista dagen på detta år. Detta år har nog varit ett av mina bästa om man tar bort vissa saker. Om TH konserten hade varit skulle detta definitivt varit ett av mina bästa! Mycket bra har hänt! Ska nog göra att jag punktar upp allt gott som har hänt i år. Det skulle vara lite kul :) Jag har ju bland annat träffat Jonte, Julia och en massa fler. Men dem har jag hållt kontakten bäst med. Måste verkligen åka upp till Julia snart! Det lär bli av under sommaren det har jag bestämt, när vet jag inte än. Så måste jag jobba en hel del nästa sommar och resten av året måste få in lite mera pengar. Det är inge kul att vara pank hela tiden!


puss puss Ica

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-12-31 14:31:09

Tack så mycket ! :)

Postat av: Tobias

Publicerad 2008-12-31 14:42:13

oki nej är heller inte sådär råtaggad!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela