Ica - Mitt liv i ord

Godmorgon!

Publicerad 2008-09-28 12:05:29 i Mitt liv 2008,

Tjena alla pigga och glada!

Har inga stora planer för dagen, bara slappa och kanske städa lite och sen plugga en hel del också..

Men nu ska jag berätta om igår kväll :]

Det började med att jag och Jonte träffades på Odenplan runt 17. Vi skullle ha dragit för att se Wall-E på bio men, Alex, Jontes kompis, ringde och undrade om vi ville med på bio kväll hemma hos några polare. Så jag och Jonte ändrade planer och började dra oss ut mot Tumba. Vi tog en buss som skulle ta oss det där stället där vi skulle se filmen. Men de sa fel station så vi åkte till endstation (favoriter i repris xD). Vi tog samma buss tillbaka och då så gick Alex och Emil på. För de hade kinda blivit utskickade. För de som skulle ha filmvisning ville inte ha mig och Jonte där typ, men de lyckades sno med sig en påse chips :p
Sedan drog vi hem till Emil för att kolla lite saker, efter det bar vi av till en pizzeria i närheten och hade kul med Coca Colan där xD
När vi hade ätit klart drog vi till en Ica i närheten. Där gjorde vi en del saker, låtsas bråk xD, hade sönder Alex älskade chipspåse de hade fått med sig och vi snackade en del också.
Sedan tog vi bussen till Tumba station eller vad det nu heter :p Så tåg vi pendeln hem. Alla tre följde mig till dörren, riktigt sött gjort :] Det "lekte" även mina livvakter när vi gick av tåget, en på varje sida och en bakom, det var fett kul xD

Sedan när jag kom hem så la jag mig rätt snabbt :]

Men nu ska jag ta och plugga till en franska diagnos som jag har på tisdag =/

Vad gjorde ni igår kväll??

xx Ica


Foto: Erica Oberholtzer, Tagen bakom KTH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela