Ica - Mitt liv i ord

Jeans <3

Publicerad 2008-09-30 15:32:11 i Mitt liv 2008,

Det var länge sen jag hade jeans känns det som, okeej kanske bara 4 dagar men det är mycket för mig som brukar ha jeans varje dag.

Men nog snackat om jeans, ska plugga (IGEN -.- ) medans jag sitter här och äter på lite choklad flingor... Eftersom jag vill hänga med på torsdag och träffa Julia, Jonte och Alex så vill jag bli klar med min uppsats på torsdag senast, så önska mig lycka till med det...

Vi hörs nog innan jag drar iväg till Skeppsholmen eller innan jag går och lägger mig ;)

xx Ica


Ena sidan av mitt ultimata skrivbordsunderlägg :) :) :)

Kommentarer

Postat av: Hen3ly

Publicerad 2008-09-30 21:32:41

Men din blogg har ju sådana mode grejer ju!! :P. De som får mest läsare... -.-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela