Ica - Mitt liv i ord

Rico och Finfou

Publicerad 2009-04-29 22:07:48 i Klubben 2009,

Godkväll!

Ska gå och lägga mig nu. Har hunnit kolla lite på tv också. Idag har varit en toppen dag. Men till det jag "köpte" idag på klubben. Det är två patchar som jag ska sy på min träningsväska jag håller på att sy i slöjden. Gud den kommer bli så fin, jag vet det!


Ricardo Vieiras patch. Har två nu, en på min tjocktröja och på min blivande väska!


Den här tycker jag är bara så snygg (a). Detta är då Alans patch, hans smeknamn är Finfou så därför står det de.

Ni kan inte förstå hur sprallig jag är. Jag är lite av en Rico och Alan galning. Men de är två av mina förebilder typ. Speciellt Alan då han har lyckats komma så här långt och ha det så här bra med tanke på hur hans liv var när han var yngre.

Snart kommer han hem också! Ungefär lagom till att sommarlovet börjar!

puss puss Ica

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2009-04-29 22:17:26

yes bra dag :D självdå?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela