Ica - Mitt liv i ord

Lite bilder

Publicerad 2009-08-02 21:44:42 i Segling 2009,

Har snott lite bilder från andra bloggen så länge. Ska nog lägga mig snart. Har vanan inne att somna vid tio så jag är skit trött och med tanke på att jag bara sov fyra timmar i natt så kanske man kan förstå att jag är trött och så är jag fortfarande lite sjuk (var jätte sjuk för två dagar sen, feber, jätte ont i halsen, ont i huvudet och ont i magen till och från).

Men först lite bilder ;)


Ståhej fanns det gott om...


...och ibland över gick det lite i ostyr eller vad man nu säger..


Jag och Cajsa ser blåkulla (Blå Jungfrun)


Gud vad flumm vi var denna kväll. Jag stod och styrde i två timmar och hon var frälsis i två timmar och det var skit kul men lite långtråkigt i längden så vi lajade till det lite som ni ser ;)

Nu ska jag bädda min säng och sova. Kan man tänka sig att man kommer slippa ankarvakt/hamnvakt, brandlarmsövning och segelsättningsövning mitt i natten. Ett mirakel nästan men ändå så saknar jag redan alla. Fast om mindre än 48 timmar ses vi nästan alla igen utom vissa. Lite trist att inte alla kunde komma.. :/

puss puss Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela