Ica - Mitt liv i ord

Pasta <3

Publicerad 2009-08-31 17:28:35 i Mitt liv 2009,

Hej!

Är nu hemma efter min dag i skolan. Det var chill i skolan och vi hade moderna språk för första gången idag och det var chill det med. Vår franska lärare verkar vara hel härlig :) Efter skolan så gick jag runt lite med Johanna (METG) och kolla i lite affärer och gick till Statsbiblioteket för hon behövde fixa lånekort och lite sånt. Efter det drog jag hem och satte igång med middag nummer ett direkt. Ska iväg och träna och måste ha lite mat i magen då...

Nu - Slänga i mig maten och gå iväg och träna

puss puss Ica

Kommentarer

Postat av: diana

Publicerad 2009-08-31 18:18:15

tack :)

Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Publicerad 2009-08-31 18:32:24

sv. Okey. vad tränar du?

Jag skall bara ta det lugnt. kanske vara med en kompis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela