Ica - Mitt liv i ord

Bestämt mig nu

Publicerad 2009-01-31 19:01:16 i Mitt liv 2009,

Jag har bestämt mig för att sluta helt med att hålla på och uppdatera om TH. Jag har hållt på i över ett år och orkar inte längre. Det var kul så länge det varade men nu är det inte lika kul längre. Visst jag kanske kollar då och då om nyheter och sånt men att ge det vidare kommer inte vara min grej längre. Det tog för mycket av min tid också tidigare.

Direkt när jag kom hem var det att skriva nyheter och fixa och trixa men nu är jag förbi det stadiet. Jag tycker det var lite roligare när de inte var lika stora om ni förstår mig. Det kanske är annorlunda när man har varit på konserter överallt och en massa sådannt men jag har inte haft den möjligheten och har nu tröttnat lite på dem. Tro det eller ej jag säger det! Eller jag har tröttnat på deras gamla låtar. Jag kommer inte tvivla om att köpa den nya skivan, jag ska ha den!

Jag kanske faller för dem igen men de kommer alltid finnas på mina väggar! Jag älskar dem än men inte på samma sätt kanske. Jag är med inne i deras bilder och inte lika mycket vad de gör dag för dag. När TH TV börjar igen kanske det blir roligare och så.
Vi får vänta och se hur min framtid med dem blir.

Nu vill mina föräldrar att jag ska ut och kolla på tv med dem så då ska jag väl göra det. Imorn ska mamma färga mitt hår det ska bli kul. Denna gång ska jag dock ta före och efter bilder för er alla att se.

puss puss Ica

Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2009-01-31 20:23:40

Hehe tack :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela