Ica - Mitt liv i ord

Team Hanna

Publicerad 2009-01-31 21:37:40 i Mitt liv 2009,

Ja jag som många andra kollade på Körslaget ikväll. Team Hanna vann. Båda lagen var grymma. Men personligen tycker jag mer om Erik för den han är. Båda skulle ha vunnit men så kan de ju inte göra på tv heller. Det skulle bli helt knasigt.


Nä nu ska jag lägga mig tidigt jag har en lång dag imorn också! Men innan ska jag berätta om BJJ EM. Maggan tog silver och Alan har vunnit sina två första matcher i öppna. Fortsättning föjler och mamma vill ha datorn så vi hörs imorn igen!!


puss puss Ica


Maybe im just scared
to face the things i feel
Its easier to walk away from everything

Kommentarer

Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

Publicerad 2009-01-31 23:35:30

bra att hon vann! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela