Ica - Mitt liv i ord

PTP lektion 4

Publicerad 2009-03-31 20:26:12 i PTP 2009,

God middag.

Är nu inte på bra humör alls! Kunde inte köra hela passet bara halva. Då jag efter en halvtimme började bli riktigt yr och sen mådde jag illa. Inge kul när Rico är där och man vill köra hårt hela tiden. Jag har två anledningar till detta och det är först vädret, det blev dåligt väder och de påverkar mig även om jag inte vet om det och sedan så är nog inte min kropp van vid att träna så här mycket i sträck. Det brukar ju vara mån, tis, ons och vissa fredagar men nu har det varit fre, lör, sön, mån, tis och sen imorn onsdag. Jag har bestämt mig för att lägga mig tidigit ikväll så jag orkar med imorn, jag måste med tanke på att det är Ricos sista lektion då!

Till teknikerna då. Vi körde samma som igår så det känns lite onödigt att upprepa allt, vi fick inget nytt idag. Imorn skulle han berätta mera om något, minns inte för jag stod där och mest försökte hålla balandsen och inte spy typ..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova! Vi hörs imorn bitti som vanligt.

puss puss Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela