Ica - Mitt liv i ord

Segt som tusan!

Publicerad 2009-03-31 17:34:43 i Mitt liv 2009,

Idag har varit en segis dag! Vi började med prov och jag glömde ett ord som var typ halva provet så vi får se hur det går.. Iallafall så somnade typ alla på NOn och matten idag. SOn var okej men alla har varit halft sega idag tror jag. Svenskan var nog det enklaste. Vi ska läsa böcker och ja slappar man mest ju. Låg mest och messade med Marcus just då (a). Vi hade en het diskution, nej inte riktigt men aja. Nu börjar jag gå i cirklar tror jag.

Ska iallafall iväg och träna idag (igen, jag vet). Jag har verkligen ingen lust just nu. Är på ligga på soffan humör. Men nej jag får inte bli lat nu, måste iväg och träna annars kommer jag ur det hela igen och det vill vi inte. Bara två pass till sen så är det paus i två dagar sen är det tävling. Men torsdag och fredag är inte direkt lugna dagar. På torsdag ska jag och Alex iväg på Sjöhistoriska museet för att kolla info om pirater. De har någon utställning där så lika bra att passa på, resten av våran grupp kan inte komma...

På fredag är det dags att jobba. Det ska vara fest på jobbet (fyller 25 år). Kommer bli annorlunda jobb från vad vi har gjort tidigare och jag tror vi kommer ha kul, Hanna ska ju vara där också. Det kommer människor från lite överallt så det ska bli kul och se. Hoppas bara att man inte spiller något på sin vita tröja...

Nej nu måste jag rusa iväg till klubben! Vi hörs senare :p

puss puss Ica

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-31 17:47:26

sv; Men skönt de i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela