Ica - Mitt liv i ord

Tack Hasse!

Publicerad 2009-05-11 21:03:44 i Klubben 2009,

Hej!

Är hemma nu efter ett jobbigt träningspass. Måste verkligen börja att mera ordentligt innan träningen, det här går inte. Jag tänker alltid att jag ska men det bli aldrig av. Måste ta och skärpa mig annars så..
Iallafall så var träningen sådär. Själva träningen var bra men inte jag. Jag var yr och hade ont i huvudet, berodde på att jag inte hade ätit bra innan. Gud vad jag hatar mig själv för det!
Som sagt tillbaka till träningen, eller rättare sagt vill jag bara tacka Hasse jätte mycket! Han är bäst på att peppa en när man inte orkar och att man faktiskt kan de man ska kunna. Jag är tydligen mycket bättre än vad jag tror. Hasse sa att jag hade jätte bra tekniker bara att jag skulle behöva öva dem i olika situationer dvs sparra mera. Ska kanske dra på några sparringspass eller något vi får se.

Nu är klockan nio och jag kan inte skriva längre så det är nog dags för mig att hoppa till kojs så jag är pigg imorn då vi har nationella i NO i 150 minuter...

puss puss sov gott! Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela