Ica - Mitt liv i ord

30-09-09

Publicerad 2009-09-30 13:27:46 i Mitt liv 2009,

Hej!

Idag är det sista september och jag sitter och har håltimme medans de andra har engelska. Lite fuskigt jag vet men jag ska ta och plugga lite matte och så tänkte jag. Då slipper jag plugga lika mycket sånt hemma ikväll.. Ska iväg och träna ikväll också ;)

Veckans schema ser lite annorlunda nu...

Ons: Plugg och trääning
Tors: Går i plugget till 11.20 sen gymma lite kanske. Sedan bär det av mot Plattan för nollning :p
Fre: Ledig från skolan för att åka till gamla skolan för att göra reklam för min skola. Efter det ska man hem och göra något sedan på kvällen är det inspark som gäller! Wie säger jag bara :)
Lör & Sön: Inget planerat än vad jag vet.

Det är lite synd att det är inspark och Saltkråkan race samma helg. Vill ju vara med på bägge men nu får det bli insparken då jag alltid kan vara med på Saltkråkan nästa år ;) Men nästa helg är det återträffsegling så det ska bli skoj! Har seglingar i tre helger framåt som jag tror jag ska åka med på så jag har lite för mig nu :)

En till sak när jag ändå håller på att skriva här är att jag vet att jag har blivit värre på att skriva här på bloggen men skolan kommer före just nu.. Så är det bara men när jag får lite tid över som nu t.ex. så skriver jag lite om vad som har hänt.

När jag kommer hem så ska jag se om jag inte kan lägga upp lite bilder från gårdagen. Tog bilder påväg till Skeppis. ;)

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-09-30 16:16:02

Ica, ofta nollning. xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela