Ica - Mitt liv i ord

Nya kläder blir dagens outfit :)

Publicerad 2010-04-26 09:46:41 i Dagens... 2010,

Halloj!

Igår så vet jag inte vad som var problemet med mitt inlägg men publicerade det igen så nu kan ni se det. Under helgen har jag hunnit köpa lite nya kläder. De kommer på bild nu!!


Stumpbyxor - Gamla, säkert H&M
Långt linne - Gina Tricot - 99:-
T-shirt - Valeu - 300:- (ord. 400:-)

För er som inte känner till vad Valeu är för klädmärke så har ni en kort beskrivning här, skriven av de som startade det hela!

Valeu är ett klädmärke som startats av fyra vänner i frustration över att i princip alla MMA-kläder ser likadana ut. Det är dödskallar, tribals, vingar och åter dödskallar. Låt oss kalla det "hårdrocksmotiv", vi är övertygade om att folk i kulturen inte annars klär sig i läder och nitar! Valeu ger er ett alternativ.

Personligen tycker jag att deras kläder är väldigt fina. De har sin personliga touch och som de sa så ser alla MMA-kläder likadana ut och att de är annorlunda och designar kläder som dom vill tycker jag är coolt. Känner även en av ägarna till klädföretaget.

Till detta tänkte jag ha mina nya skor som är svarta Keds. :) Äskar dem!!! :D






Nu är det dags för mig att dra mig iväg till plugget!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-04-26 10:18:20

SV Jodå helt okej :)

Vad händer idag då ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela