Ica - Mitt liv i ord

Ursellt jag vet..

Publicerad 2010-03-30 20:13:39 i Mitt liv 2010,

Kan nog inte ens stava till ursellt... Aja jag tror ni fattar i alla fall. Jag vet att jag har varit värdelös på detta idag men det fick bli så, det är första gången idag (utom på jobbet) jag sitter vid en dator.
Iaf. Så här har min dag sett ut. Jag kom till skolan och upptäckte att jag inte hade svenska. Då beslöt jag mig att vandra till Karlbergs station och åkte till Solna. Hann jobba i två och en halv timme. Direkt efter det åkte jag till skolan, åt lunch och skrev mitt kemi prov. Efter kemi provet åkte jag och några tjejer i klassen på bio. Vi såg Remember Me.
Kan säga att det var en asgrym film! Ni måste ta och se den, skulle kunna se den en gång till eller två tror jag..
Nä nu måste jag ta och plugga lite franska, det blir ingen bild i det här inlägget för att jag sitter vid Macen som inte har några bilder på...
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela