Ica - Mitt liv i ord

tre snart fyra dagar sen..

Publicerad 2010-05-23 21:40:49 i Mitt liv 2010,

Ojojoj vad tiden går fort när man har kul!!

Jag har hunnit med massor på tre eller fyra dagar... Jag har grillat ute hos Måns och det var roligt. Många roliga minnen från denna kväll. Haha. I fredags så åkte jag ut med tre olika fritidsgårdar med skönheten Shamrock. I början hade inte alla så positiva inställningar men vissa ändrades under seglingens gång vilket var kul att se. :) Det blev i slut ändan en lyckad segling! Redan på onsdag ska jag ut med Shamrock igen och även nästa helg. Tog några bilder i helgen men de kommer upp imorn bitti, för just nu är jag sjukt trött... Man blir trött av att bossa runt 14-15 åringar hela dagar!

Shamrock

Nu blev det mycket text men så blir det när man inte skriver lite varje dag. Ska bli bättre med kameran nu när vädret är finare (undantag idag då...). :)

Dags att bädda och krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela