Ica - Mitt liv i ord

Byter för ny start!

Publicerad 2011-05-17 13:31:09 i Mitt liv 2011,

Hej!

Jag har inte skrivit här på ett tag och det är bland annat för att jag nästan aldrig är hemma och för att jag aldrig sitter vid datorn nu för tiden. Jag känner att jag vill ha en ny start och därför har jag startat en ny blogg som kommer vara på engelska även fast det inte kommer finnas mycket text. Det är mest ett ställe där jag kan samla mina bilder och visa vänner och familj.

Här är nya adressen http://ericaoberholtzer.blogg.se

/Erica

Kommentarer

Postat av: M E G A P I X L A R / marcus

Publicerad 2011-05-19 19:51:03

SVAR: Åh, skönt med någon som känner likadant! Jag kan liksom inte slappna av och göra det jag vill när jag hela tiden har skolan och stressen i baktanke... Vill ha sommar, nu! :)

Postat av: ClickKick

Publicerad 2011-06-06 13:12:18

hej!

har en FOTOTÄVLING på gång häng gärna på !



http://clickkick.blogg.se/

Postat av: elinlicious

Publicerad 2011-09-13 18:36:57

Vilken awesome blogg jag trillade in i, keep the good work going :)



/ elinlicious

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela