Ica - Mitt liv i ord

Hem ljuva hem

Publicerad 2011-10-16 17:41:48 i Bilder 2011,

Kom hem för ett par timmar men mötte upp en vän för en fika och sedan blev det lite fotografering. Mobilbloggar just nu så kan inte publicera de jag tog, vet inte om det blev några bra ens.. Men men.

Ska städa mitt rum nu och göra min säng galet mysig via att byta till mitt vintertäcke. Ni kanske tycker det låter konstigt men på sommaren har jag duntäcke för enkelsäng och på vintern har jag duntäcke för dubbelsäng. Så mysigt på vintern att gosa ner sig i en stor hög med täcke!

Blir inget gjort om jag ska sitta här och skriva så vi hörs!!

Bild på halva mitt rum, ser inge gosigt ut nu men när jag är klar ska nu få se!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela