Ica - Mitt liv i ord

Kliar i fingrarna!

Publicerad 2012-02-28 10:56:16 i Mitt Liv 2012,

Hejsan!

Jag har inte bloggat på nästan två veckor nu, har fuskat och använt mig av tumblr som jag kan posta bilder direkt via Instagram.. Men nu kliar det i fingrarna att börja blogga och dela med mig av allt kul som jag kommer göra de kommande månaderna! Har en hel del som står på schemat.

Bland annat har jag stått på en mässa i förra veckan, mer om det i ett annat inlägg med bilder osv. Om lite mer än en månad sitter jag på ett plan på väg till underbara Elin som bor i London just nu och snart är det dags för studenten också! Om jag inte missminner mig är det 98 dagar kvar till denna dag, nedräkningen har alltså börjat..

Utöver allt detta så börjar våren komma, känns i luften. Det betyder att snart kommer jag orka gå ut på fotorundor och kunna gå ut och springa igen! Jag som aldrig tyckt om att springa längtar tills det blir väder för att gå ut och springa ett par kilometer.. Vad man kan ändras på kort tid!

Nu kallar dock skolböckerna! Ska hinna skriva lite om vad solvindar är i samband med norrsken innan min träning som börjar om en timma.. Wish me luck!

Våren var sen förra året, så sent som i april orkade jag gå ut och ta mina första vår/sommar bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela