Ica - Mitt liv i ord

Sovmorgon

Publicerad 2012-01-17 10:56:36 i Mitt Liv 2012,

Mitt nya schema för denna vårtermin är riktigt härlig, sov morgon minst 4 dagar i veckan! Väldigt skönt med andra ord. Jag hinner sova ut ordentligt och orkar med alla långa dagar, okej alla dagar är inte så långa men ändå! ;) Antingen börjar jag tio, halv nio eller tjugo i elva så det är väldigt skönt!

Just nu är det lite lugnare gällade skolarbete också, vilket gör att jag hinner ta hand lite om mig själv vilket är välbehövt just nu. Idag ska jag ta det lugnt, städa yttligare lite i mitt rum och göra en ansiktsmask. Speciellt i detta januari mörker är det väldigt skönt och uppiggande att pyssla om sig själv.

Längtan till sommar och sol är stor, fast det är den nog bland oss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela