Ica - Mitt liv i ord

Gammalt à la 2009!

Publicerad 2012-03-02 15:37:08 i Bilder 2012,

Hejsan!

Igår jobbade jag hela dagen och tränade på kvällen så hade inte en chans att sitta vid datorn.. Idag har jag inte hunnit det mycket heller, sitta vid datorn alltså. Däremot gav jag och mamma oss på att skaffa nya pass men gav upp när vänt-tiden var 2-3 timmar lång så vi bokade tid 9.30 nästa lördag.. Tidigt men då blir det gjort och vi slipper köerna!! :)

Eftersom jag skulle skicka in lite bilder till ett ställe var jag tvungen att koppla in min externa hårddisk och då har jag fler bilder att även visa er! Så bjuder på riktigt gamla bilder. Dessa är från 2009, precis då jag fick min systemkamera som jag än använder idag!

Tagen andra dagen jag hade min systemkamera, väldigt bra för att precis fått den och fortfarande en stor favorit!

Hade ju precis fått kameran så den följde med överallt, så när jag seglade hade jag alltid den i högsta hugg!

Vart denna är tagen är jag inte helt hundra på men tror att det var i Oskarshamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela