Ica - Mitt liv i ord

Internet krångel..!

Publicerad 2012-03-19 12:52:59 i Mitt Liv 2012,

Hejsan.

Internet krånglar hemma och vill inte funka och blogga från skolan hinner jag egentligen inte med så kommer avstå med att plugga tills att internet funkar igen där hemma. När det är vet jag inte exakt än.. Vet inte om någon har kollat upp problemet än eller så heller. Så ni inte tror jag har tagit värsta pausen utan det beror på internetstrul helt enkelt.

Kan för övrigt säga att min lördagskväll var en av de bästa på länge! Den Svenska Björnstammen var grymma och lärde känna nya människor. Jag är så glad att jag är mindre blyg än vad jag förr, annars skulle jag inte ha pratat med dessa människor.

Eftersom internet är krångligt och sånt har jag inte fixat över bilder från mobilen till datorn från Björnstammen så bjuder på lite mera bilder från samma ställen som i inlägget innan!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela