Ica - Mitt liv i ord

Home Sweet Home

Publicerad 2008-10-31 18:01:03 i Mitt liv 2008,

Är hemma n, kan inte svara på era kommentarer för det vill inte funka på den här datorn -.- SUCK!! Men imorn bitti ska jag minnsann göra det!! Sorry för att det har tagit sådann tid men så är det när man måste vara med familjen och så. 
Och helt plötsligt får jag bara gå på själv graderingen och inte middagen! Middagen som jag hade sett fram emot mest av allt! Detta händer ju bara en gång per år, de förstår inte hur mycket det betyder för mig. Att gå ut och äta med alla mina tränings polare.. Får se om jag inte kan få följa med ändå, måste ju liksom. Tycker inte ni det?? 
Ne nu ska jag ta och spela lite kort med försammlingen här :p

Ha en toppen kväll och vi hörs kanske senare ikväll om jag hinner blogg snabbt, annars blir det imorn bitti!! Jag är jätte ledsen för att inte kunna skriva mera åt er men ibland är det så här, vad ska man göra??



xoxo Ica 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela