Ica - Mitt liv i ord

Godnatt ♥

Publicerad 2008-09-30 21:31:34 i Mitt liv 2008,

Förlåt att jag inte hann blogga innan jag sprang iväg till bussen idag. Men det blev lite stressigt, blir lätt så nu med skolan och Skeppsholmen :]

Har fortfarande inte fått något svar från dem på Skeppsholmen om ledare/förhandsman än.. Hoppas de svarar snart, vill verkligen veta!
På torsdag får jag inte följa med ut på bio med Jonte, Julia och Alex ;[ Skiit tråkigt, skulle verkligen vilja följa med, men men vad ska man göra åt saken? Men på fredag så! Då jäklar ska ni se en glad och (förhoppningsvis) en skiit glad Ica!

Men nu måste jag dra och sova så jag är lite piggare imorn

xx Ica

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-10-01 17:17:09

Fin blogg. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela