Ica - Mitt liv i ord

Go Gangsta.

Publicerad 2009-03-31 20:56:30 i Mitt liv 2009,

Tjenixen.

Tänkte bara skriva lite kort om vad jag har gjort idag då jag inte har gjort det vad jag vet. Jo jag och Hanna drog till Ica och köpte påskgodis och en påse chips, så nyttiga vi är. Iallafall, vi drog upp till Vanadis för att ligga i solen och plugga lite till svenska provet på torsdag. Men så blev det inte riktigt. Vi var kanske 20-30 min men sedan drog vi hem för vi var frusna och ingen sol, bara moln. Det är nog här jag började bli lite seg och må lite värre än vad jag hade gjort på morgonen. (Jag hade jätte ont i halsen då). Vi drog alltså hem hit och kollade på Miami Ink i ca en timme sen var det dags att äta middag nr 1 och gå och träna. Resten vet ni redan.

Nu tänkte jag gå och lägga mig och få en god natts sömn så jag är fit for fight imorn. Jag måste annars blir jag förbannad på mig själv!

puss puss Ica

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2009-03-31 21:24:58

jasså där ser man ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela