Ica - Mitt liv i ord

Henry Rollins

Publicerad 2010-01-31 19:19:14 i Mitt liv 2010,

Han är mest känd som sångare i amerikanska hardcorepunkbandet Black Flag och sedan Rollins Band. Han har hållt/håller på med en massa saker än idag t.ex. rocksångare, låtskrivare, spoken word-artist, författare, radio- och TV-personlighet, komiker och skådespelare.

Vi ska se honom ikväll som spoken word-artist så det ska bli intressant. Ska strax ta på mig dunjackan och vinterskorna för att åka och se Henry Rollins på Rival tror jag det var. Har inte riktigt någon aning om vad han ska prata om så jag får berätta mer om det imorn ;)


http://www.mediag.net/nwimages/artists/2267/henry_rollins546.jpg

Henry Rollins

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela