Ica - Mitt liv i ord

Fullt upp!

Publicerad 2011-11-16 16:17:21 i Bilder 2011,

Hejsan!

Tänkte att detta skulle bli en lugn och skön dag, vilket det är men gör så mycket skoj också! Har som vanligt varit i skolan för att sedan åka hem och städa hela mitt rum och damsuga hela lägenheten, svettigt! Kan ju säga att jag inte frös som jag gjorde när jag precis kommit hem. Sedan har jag handlat och gjort smoothie för att pigga upp hjärnan lite. Ikväll kommer en vän över och det blir middag och sedan bio en mysig onsdagskväll som denna! Mycket att göra helt enkelt, men roligt som sagt!
Nu ska jag vara duktig och dricka upp min smoothie och göra matte i ungefär två timmar och sedan börja laga mat!

En till lampa, fast annat tidpunkt och annat ort än den i förra inlägget! Den förra var hemma hos en kompis och den här befinner sig i mitt vardagsrum. Har något för lampor och deras skugga på väggar just nu... :)

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-11-17 20:50:20

Gymmet Spånga :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela