Ica - Mitt liv i ord

Lite seg?

Publicerad 2011-10-19 16:45:49 i Mitt liv 2011,

Tja!

Jag hade planerat att blogga någon gång tidigt idag i skolan men hände det nej.. Visst är jag duktig? I alla fall, har varit hemma nu i eftermiddag och inte gjort så jätte mycket än men ska snart kötta en massa olika saker hela kvällen. Kände att jag behövde lite slappa tid och göra ansiktsmask och liknande innan en intensiv plugg kväll! Den börjar efter att jag har ätit middag så jag gör allt som jag brukar göra under tiden jag pluggar i en kvart innan och sedan bara köttar tills min ögon ploppar ut. :)

Min arbetsplats i mitt rum. Den är inte tagen idag så jag har ingen godisskål, eller inte än iaf... Hehe men allt det andra stämmer rätt bra faktiskt fast blomman har jag inte kvar :(

Kommentarer

Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Publicerad 2011-10-19 17:09:00

sv: jahp, har redan fixat det , igår :D

Gilla gärna fansiten, och kolla work in progress del 2 på bilden o se vad du tkr :D htpp://facebook.com/mohammedipage

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela