Ica - Mitt liv i ord

01/2

Publicerad 2012-02-01 16:30:36 i Mitt Liv 2012,

Halloj!

Sämst på att uppdatera men som sagt, förhoppningsvis blir det bättre när det blir varmare ute! För övrigt har jag hunnit med en hel del sedan sist! Jag har jobbat lite med StrapTrap UF, varit hos frisören och klippt topparna på mitt hår, ätit god mat och myst med gosiga pojkvännen och vänner! Kvar denna veckan har jag flera skojiga saker som jag ska göra. Träffa en till vän, jobba och tjäna lite extra cash till min London resa i april och även The Nike Blast i helgen!

The Nike Blast har alltid varit som en dröm för mig (okej, bara det senaste året eftersom jag inte visste om det innan...) och nu ska jag och mamma gå dit tillsammas och gå på 9-10 olika pass. Det är i Globen i år så de har slagit på stort. Plus att man får ett par Nike skor, samma sort som jag har nu men årets modell vilket jag tycker är underbart då jag älskar dessa skor! Kanske något för mig att ha när jag seglar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela