Ica - Mitt liv i ord

23/1

Publicerad 2012-01-23 17:11:47 i Mitt Liv 2012,

Tjena mors!

Äter för tillfället lite mat och myser med ljus i mitt rum. Idag har jag arbetat lite med en förening jag är med i, har lite olika roller där. Sedan har jag städat vidare och fixat i mitt rum, måste bli bättre på att göra saker direkt och inte tänka "det kan jag göra senare"...

Anledningen till en sådan tidig middag är träning som alltid på måndag. En härlig DanceStep har jag framför mig på SATS! Det underbara är att min pojkvän äntligen ska köpa ett gymkort, eller han säger det i alla fall och det har jag hört förr... Hehe. Tydligen är han jätte taggad så det är bra! Fast jag tror fortfarande att jag är mer taggad än vad han är.. Det är i mitt blod, typ. Har alltid tränat mycket, ända sen jag gick i förskolan har jag utövat olika sporter. Har tränat balett, simhopp, gymnastik, braziljansk jiu jitsu och nu kör jag olika pass på SATS. Det har inte gått en termin som jag inte tränat något, enda tiden på året jag inte tränar brukar vara på sommaren då jag antingen är ute och seglar eller är utomlands.

Mycket tränings snack, men ett träningsfreak som jag är blir det lätt så..

Jag och underbara Elin innan det var baddags med frälsarkransen (Livbojen på "svenska")

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela