Ica - Mitt liv i ord

Nya skor blir nya tag.

Publicerad 2012-01-10 08:37:53 i Mitt Liv 2012,

God morgon!

Jag har märkt en sak, jag har ändrats väldigt mycket sedan jag gick i nian vilket är ca 4 år sedan. "På den tiden" orkade jag sätta på datorn på morgonen hemma och blogga åt alla möjliga håll, även på den tiden bloggade jag på två olika ställen med nyheter om Tokio Hotel. Det var gamla tider det!

En annan sak jag har märkt med mig själv är att jag är annorlunda när det gäller inköp av bland annat kläder och skor. Jag köper mer det jag behöver än bara för att. Det är väldigt skönt kan jag säga, att inte slösa bort en massa pengar på onödigheter som jag gjorde för 4-5 år sedan.

Senaste tillägget till min skokollektion är ett par jätte snygga vinterskor från Timberland. Lurviga och gosiga inuti, det som gör dem ännu gosigare är de inlägg som mamma la i dem då hon hade ett par extra som är bara lurviga.

Här har ni dem, mina nya älsklingsskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela