Ica - Mitt liv i ord

Svettig träning och varmkorv!

Publicerad 2012-01-09 21:06:46 i Mitt Liv 2012,

Har hunnit med en hel del idag trots allt. Jag har kommit en bra bit på min matte/fysik redovisningsuppgift så nu måste jag jobba hårt med min komperativa studie i religion.. Inget av det är jätte roligt men det måste göras så det är bara att bita i det sura äpplet, eller hur är uttrycket?

Jag har i alla fall tagit en paus från pluggandet i ca 3 timmar och på dessa tre timmar har jag hunnit träna en timma och ätit varmkorv, vi får inte glömma den obligatoriska duschen som var otroligt skön idag. Det är säkert bara för jag har tränat och då känns duschen efter väldigt välförtjänt!

Som sagt måste jag återgå till pluggandet. Istället för att bjuda en bild på svettiga mig eller en varmkorv får ni en bild på ett väldigt vackert armband som köptes längs vägen på min roadtrip i USA i somras. Det är efter att vi lämnade Mexican Hat som är en mycket mycket liten håla i Utah.

Det som gör detta armband extra speciellt är att han som gjorde armbanden gjorde om mitt för det var den sista och den var lite för liten. Så mitt i öknen ställer han sig och börjar pärla om den. Vissa människor är alltför underbara ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela