Ica - Mitt liv i ord

17/3-12

Publicerad 2012-03-17 17:24:37 i Mitt Liv 2012,

Visst är mina rubriker påhittiga? Hehe.. Idag har jag lite skoj planerat, ska först gå och se Den Svenska Björnstammen med bästaste Henry och sedan ska vi möta upp lite andra vänner som är i Stockholm just ikväll. :) Annars så har jag tagit det rätt lugnt, pluggat och träffat lite vänner och träffat lite nytt folk. Alltid kul att lära känna nytt folk även om jag är väldigt blyg och tar tid innan jag kan vara helt mig själv framför dem..

Nu återstår det en stor fråga i mitt hushåll: Vad ska vi äta till middag? Någon som har något bra tips på lördagsmiddagar? För varje lördag är det samma visa, alla är så hungriga att vi skulle kunna döda varandra.. Kanske beror på att vi inte äter någon lunch direkt men vi fikar varje helg så vi är inte helt tomma i magarna.

Nä nu ska jag fortsätta lyssna på Den Svenska Björnstammen, hade inte märkt alla låtar de hade... Sist jag kollade fanns de inte på Spotify men nu gör de så aaa.. Måste lyssna lite känner jag för att komma in the mood så att säga.

Henry and I. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela