Ica - Mitt liv i ord

Möten hit och dit..

Publicerad 2012-03-20 16:29:21 i Mitt Liv 2012,

Känns som jag sitter i möte var och varannan dag just nu.. Satt i möte i lördags, ska på möte idag, ska på möte på lördag, tisdag, torsdag och söndag nästa vecka. En hel drös med mötet är inplanerade, vissa möten är inför mötet nästa söndag som är ett årsmöte som måste förberedas och lite sånt. De andra möten är lite om vilka seglingar jag vill segla i sommar, skönt att kunna börja planera sommaren känner jag. Jag är en sådan person som planerar rätt mycket, det beror mycket på att jag alltid har fullt upp åt alla håll och för att jag ska hinna med allt gäller det att planera. Många tycker det är tråkigt att planera och gå runt med en kalender hela tiden men jag skulle (idag) inte klara mig utan min kalender. Allt viktigt som ska göras och deadlines åt olika håll står där, är helt lost utan den helt enkelt.

Jag ska alltså strax åka iväg på veckans första möte! Var länge sedan jag var nere på Skeppsholmen nu.. Vi har öppen verksamhet varje tisdag då man kan komma förbi och hjälpa till att jobba med fartgen och göra dem vackra och fräscha till nästa säsong. Tyvärr har jag haft mindre tid än vanligt att ta mig tid att åka ner dit och vara lite social och hjälpa till.. Lite trist men plugget kommer i första hand som vanligt!

Det här lär vara ett rätt långtråkigt inlägg för er som inte är insatta men men, man måste börja någonstans!

Så här ser jag ut idag då, bättre bild på outfiten senare efter mötet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela