Ica - Mitt liv i ord

On it's way!

Publicerad 2012-03-03 12:04:28 i Mitt Liv 2012,

Så designen är på g som ni kanske ser. Det är små saker kvar och även en ny header som jag inte bestämt mig hur jag ska göra än.. Vi får se hur det blir med den..

Idag kommer bestå av att plugga och sedan gå och se Mästerkatten i 3D men mina föräldrar :) Vad som händer efter det är inte hundra än så vi får se.. Höhö. Skulle vilja gå ut och ta bilder på natten/kvällen men vi måste äta middag efter filmen så vi får se hur det blir med det.. Har en del motiv i mitt huvud som jag skulle vilja fota och känner att inspirartionen sitter i fingrarna, kanske ska ta en sväng nu på dagen då det är fint väder också. Mycket att fundera och bestämma över. Har ju fått en del gjort på mina diverse skolarbeten.. Hmmm.. Tänka tänka tänka!

Jag och min seglar outfit!  Längtar tills säsongen börjar igen och man får spendera härliga dagar ute på sjön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela