Ica - Mitt liv i ord

Sol och bad

Publicerad 2009-05-31 21:19:56 i Mitt liv 2009,

Hej bloggen!

Har kommit hem nu. Har varit ute hela dagen. Dagen började med att jag träffade upp Annie och vi gick och kollade lite grejer inför klassresan. Efter det drog vi hem till henne för hon behövde packa om lite saker. Efter det mötte vi upp Henry i Slussen och vi åker nästan hela vägen ut till Annies landställe. Där fanns det en underbar strand. Badade dock bara en gång men vi hann inte med mycket mera då vi var där i bara kanske tre timmar. Oj längre än vad jag trodde men vi badade i typ en timme i början. Jag vaar en liten badkruka i början men sen var jag i länge medans alla andra fegade. När jag väl är i så kan jag vara där ett tag.

Nu har jag en hel hög med plugg att ta itu med. Hade inte med mig kameran så det blev inga bilder, har fortfarande från i fredags. Slänger upp några sånna innan jag går och lägger mig!

puss puss Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela