Ica - Mitt liv i ord

Tredje bästa webb!!

Publicerad 2012-02-29 21:00:00 i Mitt Liv 2012,

Har inte pratat mycket om det alls här på bloggen (har ju knappt bloggat alls) men i skolan så har jag och fyra tjejer till startat ett UF-företag (Ungt Företagande) och för en vecka sedan stod vi i Älvsjö mässan. Det var en massa saker som hände dessa två dagar vi stod där. Det började med att vi skulle bygga vår monter, i början gick det sådär och lite problem men när den blev klar var den väldigt fin. Jag blev i alla fall väldigt nöjd med den!

Det är en sne bild, jag vet. Har ingen aning om vad som hände egentligen.. Höhö. Såhär såg vår monter ut i alla fall, väldigt enkel och stilren. Jag tyckte det framgick väldigt tydligt vad vi sålde! Vi vann även pris för tredje bästa webb!!! Det är vi riktigt stolta över..

Fem glada tjejer med prisutdelaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela