Ica - Mitt liv i ord

12/3-12

Publicerad 2012-03-12 21:05:30 i Mitt Liv 2012,

Hej!

Vissa dagar är man bara seg som denna men det har inte stoppat mig från att göra det jag brukar. Det ända som är annorlunda är att jag åt mellis när jag kom hem idag. Något jag tänker fortsätta med eftersom jag tränar nästan varje dag nu och jag orkar mycket mer om jag har ätit innan. Nog snackat om mat nu!

Annars har denna dag varit som vanligt som sagt! Inget nytt spännande och lata jag har fortfarande inte tagit mig tid till att redigera bilderna jag tog för några helger sen nu.. Illa av mig! Ska verkligen sätta mig ner på onsdag och göra det. Behöver dessutom en ny bakgrundsbild och vad passar då inte bättre än en bild på ett vackert fartyg?

I brist på annat visar jag en bild på mina nyaste träningsskor! Riktigt sköna Nike någonting någontin (kan kolla upp det senare vad det är för model)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela