Ica - Mitt liv i ord

14/3-12

Publicerad 2012-03-14 08:00:00 i Mitt Liv 2012,

God morgon!

Om exakt ett halv år fyller jag 19. Lär fira på något liknande sätt som sist jag fyllde år tror jag, eller om det blir att vi äter middag ute istället. Inte bestämt mig än.. Ute i god tid som vanligt! När jag fyllde 18 gick jag ut lååångt före jag faktiskt fyllde år, men det var just för att jag vet att många av mina vänner är väldigt upptagna och behöver oftast planera och då vill man vara ute i god tid! I år ska jag nog inte vara ute i lika god tid dock.. Får se hur jag känner när det hela närmar sig.

Idag börjar jag tidigt men slutar tidigt så det är skönt, slutar redan vid 13:40! Resten av dagen kommer ägnas åt att redigera lite bilder (äntligen!!) och ett möte senare på eftermiddagen. Har varit skönt att inte ha haft möten på ett bra tag men nu är vi illa tvugna eftersom sist vi skulle ha möte blev det inställt eftersom jag låg hemma sjuk..

Medan jag är i skolan och kämpar hårt med att skriva prov och jobba med diverse uppgifter bjuder jag på lite bilder från Just Girly Things och Little Reason To Smile.





Kommentarer

Postat av: Sara Moatamid

Publicerad 2012-03-16 15:02:44

Haha jag med! :) Min kompis Klara är också med i Top Model Sverige :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela