Ica - Mitt liv i ord

Lockigt hår och huvudvärk

Publicerad 2012-03-06 15:19:50 i Mitt Liv 2012,

Sitter och skriver klart det sista på mitt historia arbete innan jag ska iväg och träna. Skippade träningen igår för att skriva på arbetet men jag klarar inte av att inte träna! Vet inte vad det är, alla som har svårt att träna har bara inte hittat sin tränings form tror jag. De som säger att de inte har tid tror jag inte på, de som känner mig vet att jag har fullt upp åt alla möjliga håll. Skola, ungdomsförening, segling, vänner, fotografi (som har kommit i kläm nu ett tag..) och UF-företag. Förstår inte riktigt själv hur jag hinner med allt men jag gör det, inklusive träningen. Det går bara man vill!

Har ingen tid till att redigera några bilder från i helgen just nu.. Imorgon kommer jag ha det och då kommer flera och nya bilder visas här på bloggen! Stå ut i skoltider! ;)

Helt oredigerad! Ska redigera den lite så får ni se skillnaden. Det är ett halsband jag fick av min vän när jag fyllde 18 förra hösten!

Kommentarer

Postat av: cammie

Publicerad 2012-03-06 23:13:44

Vinn ett par läckra örhängen. Enkelt att delta :)



http://tuschaa.blogg.se/2012/march/17-vinn-ett-par-orhangen.html#comment

Postat av: Hakuna Matata

Publicerad 2012-03-08 10:01:08

Vilken snygg blogg du har! Lust att följa varann via Bloglovin? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela