Ica - Mitt liv i ord

Livet..!

Publicerad 2008-08-31 20:58:29 i ,

Har inte mycket att skriva eftersom jag inte har haft så mycket för mig idag...

Jag har städat lite, gjort lite läxor och nu också målat om naglarna. Nu ska jag nog ta och planera lite till min födelsedags "fest" eller vad man nu ska kalla det!!

Färgen på naglarna blev svart, en färg jag har haft nästan hela våren och kommer fortsätta med det även i höst! Men mellan åt kommer jag blanda med lite andra fäger som rosa och vitt eller fransk manikyr om jag orkar göra det :p

Men i alla fall så här ser mina naglar ut nu, inte perfekta men ändå, den här handen målade jag trots allt med vänster hand!! Updaterat, menade höger hand såklart!!



Idag får ni även dagens outfit, ska börja lite mer med det nu!



Jeans - Flash
T-shirt - Cubus
Tjocktröja - Carlings


Tror det blir allt för ikväll, ska hämta lite glass och sedan sitta här och fortsätta snacka med Marcus tror jag :p Som vanligt xD


Puss och godnatt på er alla!! Ni får alla sova gott ikväll!! <3

Kommentarer

Postat av: -.-

Publicerad 2008-08-31 22:02:50

det där är ju fan din vänstra hand!!!

Postat av: Hen3ly

Publicerad 2008-09-01 07:50:54

Haha xD. Blandat ihop höger och vänter? :P



När har du din "fest" som du kallar den? Ska kolla om jag hinner tbx innan dess (:

Postat av: Julia

Publicerad 2008-09-01 19:09:07

jag gillar den tröjan!! ;D

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela