Ica - Mitt liv i ord

Torsdag - SOL!

Publicerad 2009-04-30 07:39:50 i Mitt liv 2009,

Godmorgon

När jag gick upp vad är det första jag ser? Jo att det är soligt. Fatta hur glad jag blev av det. Älskar sol, jag skulle aldrig klara mig utan den. Det ska tydligen inte bli så varmt bara runt 12 grader men ääh sol är sol.

En mindre bra sak är att jag vaknade med jätte ont i halsen och inte mår bra alls. Halsen är bättre men jag mår fortfarande inte så värst bra. Min kropp kanske inte var redo för att träna trots allt. Men jag måste träna lite. Får köra som jag gjorde igår. Bara köra tekniker, det var jobbigt nog. Min kropp fick jobba ovanligt hård bara för det.

Nu måste jag äta frukost då den är klar!

puss puss Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela