Ica - Mitt liv i ord

Lördag

Publicerad 2009-05-30 10:17:29 i Mitt liv 2009,

Godmoron!

Visst är det underbart väder ute idag. Hoppas det håller i sig länge nu, orkar inte med en massa regn nu. Sommar = sol. Det är det jag tycker i alla fall. Idag har jag en hel hög med grejer jag måste få gjort. Vi ska till Sony Center för att fixa en grej till kameran, till Body Shop (mors dag) och sedan till skräddaren för att hämta min klänning och lämna in lite grejer som måste tvättas, det är också en kemtvätt. Praktiskt!

När vi är klara med det ska vi lägga oss i en park och bara njuta av vädret och förhoppningsvis bli lite bruna. *Hoppas hoppas* Jag ska försöka sola så mycket jag kan nu innan skolavslutningen för jag vill vara brun och fin tills dess, och balen också. Tihihi om två veckor har jag sommarlov! Känns inte som om det kan vara sant. Sen är grundskolan slut liksom, konstigt det kommer vara att inte komma tillbaka till Europa Skolan efter sommaren. Undrar vart resten av klassen ska ta vägen, även om man vet vilken skola och allt men man kommer inte träffa dem... Nä nu måste jag ta och göra mig iordning och sluta skriva om detta innan jag blir för nedstämd av det.

puss puss Ica

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2009-05-30 10:27:51

Låter supermysigt :D fan va gott med pizza!

Postat av: Tobias

Publicerad 2009-05-30 12:10:58

finns godare saker men det är gott ibland :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela