Ica - Mitt liv i ord

091026

Publicerad 2009-10-26 17:25:36 i Mitt liv 2009,

Tjenare!

Ingen bloggning igår då pappa fyllde år och jag itne hade någon lust. Jag ska snart iväg och träna också. Så jag måste ta och få i mig min macka och lite sånt ;)

Annars idag så har jag jobbat och det gick toppen. Är väldigt effektiv. Innan jag började jobba idag blev jag så himla glad och har varit på bra humör hela dagen. Anledningen till detta är att jag har köpt biljetter till Tokio Hotel! Jag och Hanna kommer vara de udda Stockholmarna som kommer se dem i Oslo, Norge. Men vi ska åka skidor i Trysil som ligger i Norge och det är lite närmre än att åka till Stockholm och så.

Nu måste jag iväg så vi hörs!!

puss puss Ica

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-10-26 21:02:47

hahaha vi måste ta och plugga lite norska X)

Postat av: hanna

Publicerad 2009-10-26 22:11:27

Och jag M.Å.S.T.E snacka med dig. Big time. IM FINALLY HAPPIIE! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela