Ica - Mitt liv i ord

Ljuva sommar.

Publicerad 2010-02-25 20:59:20 i Mitt liv 2010,

Man kan väl säga så? :s

Iaf sitter här och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan kolla igenom min labbrapport som ska in imorn vid 17.00. Tänkte ha gjort klart den igår men ingen av oss orkade... Resten får bli gjord idag istället. Möte upp Jonte idag och gick en liten promenad. Tog med mig kameran så det blev lite foton men de kommer upp imorn för detta inlägg ska handla om sommaren och det ska visas sommar bilder!

Frälsarkrans, Shamrock långsegling nord 2008. Foto: Jag

Shamrock långsegling nord 2008. Foto: Jag

Stormasten och storbomen, Shamrock långsegling nord 2008. Foto: Jag

Stormasten och Mesanmasten, Shamrock långsegling nord 2008. Foto: Jag

Solnedgång från min ventil i fören, Shamrock långsegling nord 2008. Foto: Jag

 

Det var alla sommar bilder jag tänkte bjuda på denna kväll! Tycker att sista bilden blev väldigt bra med tanke på att den är tagen genom ett smutsigt och lite nött fönster :)

Kommentarer

Postat av: filip

Publicerad 2010-02-25 22:21:57

tack! hehe, låg slutartid ftw! :)

Postat av: Tobias

Publicerad 2010-03-06 15:26:54

Gud vilka härliga bilder :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela