Ica - Mitt liv i ord

2010-01-31

Publicerad 2010-01-31 14:40:50 i Mitt liv 2010,

Sista dagen på januari och jag har en massa kul som jag ska göra idag! Har redan varit i Liljeholmens galleri för att se Oscar dansa och sen ska jag se Henry Rollins ikväll med pappa. Annars så har inte mycket hänt, Max är här men han ska snart hem. Vi har kollat på film och gått lite på stan bara :)

Nu är det snart dags för Oscar att dansa tre danser igen :) Cha-cha, rumba och jive. Det var jätte kul att se på när han dansade. Haha. Man blev ju själv sugen på att dansa ju!

Nä nu måste jag iväg typ..


En liten figur som bor hemma hos morfar.

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2010-01-31 15:56:35

haha är så glad att jag inte sitter med något plugg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela