Ica - Mitt liv i ord

Efter helgens äventyr

Publicerad 2011-04-26 11:07:28 i Mitt liv 2011,

Hej!

Sitter i skolan med min skoldator så har inga nya spännande bilder, men har inte tagit några heller. Har varit på mycket äventyr förra veckan, tränat, åkt till Uppsala och grillat, åkt massor med bil över hela landet till morfar och till Jönköping för att kolla på bil utställning med Kim och hans vänner. Blev en sen kväll igår med tanke på den jobbiga trafiken men vi hade kul i alla fall! Att sitta och skriva om bilar känns inte riktigt som min grej och speciellt när jag inte hade kameran med mig (vilket jag borde ha haft...) så finns det inte mer att säga än att I ♥ gamla bilar :)

Mycket text nu, men men. Dags att gå och äta lunch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela