Ica - Mitt liv i ord

Blå himmel trots allt!

Publicerad 2011-10-13 08:53:51 i Foto - Natur,

God morgon!

Sitter här och äter Turisk Yoghurt som jag trodde jag tyckte om men den var inte så god att bara äta. Blä! Men den ska ner i min mage iaf! Sedan så har jag ju min älskade kopp te som väger upp allt så då klarar jag mig ;)

Idag kan jag ju förvarana att tiden vid datorn kommer vara noll... Fysik prov imorgon så jag måste plugga plugga plugga! Känns lite bättre efter igår men måste kämpa på massor idag också! Som tur är har jag en kompis som mer eller mindre älskar fysik och ska hjälpa mig så det känns toppen toppen :)

Nog om det, nu ska jag se vad jag har för bild att bjuda på.. Tror inte jag har några nya redo men det fixas efter att jag har skrivit mitt prov imorgon! ;)

Hitta några jag inte har publicerat här så då har jag några trots allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela