Ica - Mitt liv i ord

Jag och min "systrar"

Publicerad 2011-10-26 11:01:44 i Mitt liv 2011,

Hej!

Sitter och jobbar med diverse skolarbete. Tar en liten paus för att uppdatera lite, dock har jag inget bildfölde idag. Inte än i alla fall. Ville hellre ägna detta inlägg in två underbara tjejer som blev som mina systrar i somras när vi seglade. Underbara Julia och Elin! ♥ Två riktigt coola brudar och tillsammans rockar vi världen! :) Saknar er massor men snart så är det vår och då sitter jag och Julia på ett plan på väg ner till London till vår älskade Elin! Kommer bli väldigt skoj där nere... Kan redan nu se oss flumma runt och göra stan osäker ;)

Plus att igår var det tre månader sedan vi mönstrade ombord och våra äventyr under konfa seglingen började...! Elin, högläsning från det du skrev när vi kommer till dig!!! ;D

Foto: Julia med Elins kamera!

Kommentarer

Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Publicerad 2011-10-26 15:11:51

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

Postat av: Elin

Publicerad 2011-11-04 23:42:25

Du är ju helt underbar, Erica! Blev så rörd av ditt inlägg att jag fällde en tår. Kommer att tänka på allt roligt vi gjorde under seglingen, när vi åt glass, hade likadana kläder på oss, när vi körde MOB-båten, målade, klättrade upp i riggen för att beslå segel... O ja, vi ska ha högläsning, vill återuppleva den fantastiska seglingen, om än i text. Ser fram emot när ni kommer och hälsar på mig och segling nästa sommar med dig och älskade Julia!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela