Ica - Mitt liv i ord

USA # 1.

Publicerad 2011-10-11 16:34:38 i Foto - Natur,

Dagarna är korta för korta! Skulle behöva ett par extra timmar per dag så skulle jag hinna med allt... Nog om tråkigheter!

Här kommer de fyra första bilderna från min resa i USA. Bilderna är tagna i mitten av resan då vi åkte genom Montana, Idaho, Utah osv. Om jag inte minns helt fel är dessa tagna i Utah. Det är Free Range för kossorna där, alltså att kossorna får gå runt och beta där de vill så när man kör bil finns det varningsskyltar för dem. Ungefär som med älgar här i Sverige, tyvärr lyckades jag inte få en sådan skylt på bild men kossorna som var i vägkanten fick jag. Riktigt härliga kossor, de stod stilla och var som modeller fast kossor. :)



Nu ska jag återgå till pluggandet, prov i Matte D imorgon. Så önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela