Ica - Mitt liv i ord

USA # 4

Publicerad 2011-10-17 21:56:14 i Foto - Natur,

Found it! Trodde inte jag hade en bild på skylten med kossan på men det hade jag, hade för mig att jag hade fotat det! Ska inte dra en massa ursäkter varför jag inte bloggar jätte ofta och regelbundet men kan säga att jag lever och njuter av livet så gott de går! ;) Jag är lite lat som inte har fört över bilderna från igår men det tar jag när jag känner för det, för har ca 100 bilder kvar att visa från USA säkert! ;)

Men nu är det dags för mig att lägga mig i sängen och kolla på något program, kan inte bestämma mig om jag vill kolla på The Big Bang Theory, Green Acres (serie från sent 60-tal) eller något annat kul som Seinfeld... Hmm..

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-10-18 16:02:51

- Haha, :p och jag hade det nu i Svenska. Blir galen på att svenskan är som historia xD Glad över att jag inte läser svenska och historia samtidigt :p haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela